Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області

Атестація педагогічних працівників 2019

3, 4 квітня 2019 року відбулося засідання атестаційної комісії управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації. Проатестовано 46 педагогічних та керівних працівників.

Згідно рішення атестаційної комісії 6 педагогічних працівникам присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»:

1. Бабенко Ганні Миколаївні вчителю англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст. с. Селище;

2. Коліснику Валентину Михайловичу – вчителю фізичної культури ЗОШ І-ІІ ст. с. Велика Вулига;

3. Сесюку Сергію Дмитровичу – вчителю англійської, німецької мови Тиврівського ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки;

4. Сапризі Олені Олексіївні – вчителю музичного мистецтва ЗОШ І-ІІІ ст. смт. Тиврів;

5. Шереметі Світлані Василівні – вчителю початкових класів  Краснянської СЗШ І-ІІІ ст.;

6. Титку Володимиру Івановичу – вчителю математики, фізики ЗОШ І-ІІ ст. с. Жахнівка.

Проатестовано на відповідність займаній посаді 12 керівників закладів освіти: 6 керівників закладів загальної середньої освіти, 3 заступники керівників, 2 директори  закладів дошкільної освіти, 1 директор закладу позашкільної освіти.

Вчителю математики Краснянської СЗШ І-ІІІ ст. Решетнік Галині Петрівні присвоєно педагогічне звання «старший учитель».

Вчителю англійської мови Тиврівського ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки Лавренчуку Юрію Миколайовичу присвоєно педагогічне звання «вчитель-методист».

28 педагогічних працівників відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»,

6 – педагогічному званню «старший учитель»,

6- педагогічному званню «вчитель-методист»

1- педагогічному званню «педагог організатор-методист»

1-педагогічному званню «вихователь-методист»

Атестація педагогічних працівників у 2018-2019 навчальному році сприяла вдосконаленню методичної професійної майстерності вчителів, упровадженню в практику нових форм і методів роботи, виявленню сильних і слабких сторін діяльності педпрацівників, стала шляхом реалізації самоосвіти через методичну роботу, як оптимальний варіант післядипломної та міжкурсової освіти педагогів, важливим етапом діяльності освітніх закладів району.