Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області

Районний семінар учителів англійської мови

5 березня 2020 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  смт Тиврів за участю головного спеціаліста відділу освіти Тиврівської РДА Коваль Л.Ф. пройшов районний семінар-практикум учителів англійської та німецької мов на тему ««Пошук альтернативних шляхів поліпшення викладання іноземної мови у школі»».

План роботи семінару був дуже насиченим.

«Welcome to our school» - так називався екскурс частиною навчального закладу, де учні школи, які досягли найвищих результатів у ІІІ та ІV етапах Всеукраїнських предметних олімпіад та обласних етапах предметних конкурсів,   англійською мовою презентували музей історії школи, навчальні кабінети та власні досягнення.

Про досвід роботи та перспективи розвитку навчального закладу щодо формування  навичок спілкування іноземними мовами як однієї з ключових компетентностей Нової української школи ділилась заступник директора з навчально-виховної роботи Власюк І.М.

У школі уже шостий рік поспіль практикується вивчення двох іноземних мов:  першої – англійської, другої за вибором батьків – німецької або російської. Останніми роками більшість батьків обирають для вивчення своїми дітьми німецьку мову. Друга іноземна мова вводиться з 5 класу та вивчається по 9 клас. Заклад розглядає на перспективу вивчення факультативно польської мови.

Розмаїттям форм і методів роботи зі здобувачами початкової освіти Нової української школи ряснів урок у 2-Б класі на тему «Мій робочий день», який проводила учителька англійської мови Франко Т.В. Учасники семінару були приємно вражені. На уроці панувала доброзичлива атмосфера. Урок дуже різноманітний, один вид робіт переходить в інший.  Діти почували  себе вільно, впевнено. Тетяна Вікторівна постійно слідкувала за рівнем уваги учнів, які активно працювали на уроці. Учасники семінару відмітили вміння учительки моделювати освітній процес на уроках відповідно до сучасних вимог Нової української школи.

Одним із шляхів поліпшення вивчення іноземної мови в школі є організація позакласної роботи. Як правило, це проведення предметних тижнів, залучення учнів до участі в предметних конкурсах та олімпіадах. Господарі семінару – учителі іноземної мови Франко Т.В., Мокрицька Т.С., Мельник П.В., Сесюк С.Д. – презентували альтернативні форми роботи. Ці форми роботи продемонстрували учні різних вікових категорій, які мають різнобічні захоплення. Але даних дітей об’єднує те, що володіння іноземною мовою допомагає їм реалізовувати свої плани та втілювати мрії.

Також учителі та учні презентували  сучасні посібники англійської мови для  позакласного читання. Бажаючі могли взяти контакти видавництва та замовити посібники у свої школи.

Учасники семінару брали  активну участь у тренінгу «Інтерактивні ігри та вправи в освітньому процесі». Його проводили учителька англійської мови Марецька Ю.В. та волонтер Корпусу Миру США в Україні Медісон Ніколь Луїк, яка працює в закладі з жовтня 2018 року. Також Марецька Ю.В. надала присутнім поради щодо проведення гри «Spelling bee» - нової форми роботи, яка вводиться в практику шкіл.

Медісон Ніколь Луїк разом з учнями школи розповіла про ті види позакласної роботи, які організовує вона, а саме: заняття Клубу любителів англійської мови, літній мовний табір, залучення дітей до заходів, які проводяться волонтерами у різних регіонах.

Усім учасникам семінару було цікаво дізнатися про те, як можна запросити у свій навчальний заклад волонтера Корпусу Миру. Своєрідну «покрокову інструкцію» вони почули від заступника директора Власюк І.М., а ще отримали відповіді на запитання та контакти українських менеджерів, які співпрацюють з Корпусом Миру. Сама волонтер розповіла про свою роботу в Україні та даному навчальному закладі.

Корисною для присутніх була інформація головного спеціаліста відділу освіти Тиврівської РДА Коваль Л.Ф. та методиста Жилінської Т.О.

По завершенню роботи були підведені підсумки та пройшов обмін думками й враженнями.

Присутні подякували за плідну та конструктивну роботу, належну організацію та практичну спрямованість семінару, відзначили, що презентовані форми роботи несли новизну та викликали їх професійний інтерес, бажання втілювати презентований досвід у своїх навчальних закладах.

 



« повернутися до списку новин