Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області

Семінар вчителів з фізики

11 квітня 2019 року відбувся районний виїзний  семінар для  учителів фізики закладів району «Практичне застосування фізичних знань шляхом впровадження компетентнісного підходу», який проводив учитель загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с.Жахнівка Титко В.І. Мета семінару спрямована  на показ  конкретних прикладів  використання наукового знання в життєдіяльності людини й природокористуванні.

    Розпочала семінар методист районного методичного  кабінету управління освіти, молоді та спорту  Жилінська Т.О., яка  привітала учасників семінару та ознайомила з планом роботи. Директор загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Сковира Т.І. представила вчителя фізики Титка В.І. та його педагогічні здобутки.

     З презентацією «Фізичні знання  в житті людини і суспільному розвитку» виступив учитель фізики Титко В.І. В ході презентаційної платформи розкрито важливе значення фізичних знань в медицині, космосі, професіях кухара, юриста. Особлива увага була звернена на сонячну енергію, використання та встановлення сонячних панелей у населених пунктах нашого району.

       До Дня космонавтики Володимир Іванович підготував креативні завдання про космонавтів. Цій події  також приурочена екскурсія      до Музею Повітряних Сил  Збройних Сил України. Цікаво, творчо, науково екскурсовод музею ознайомила з військовою технікою різних  років. Розповіді про літаки, вертольоти, ракети, зенітно-ракетні комплекси та бомби були  представлені зі своєю історією, легендою. Музей розташований на території штабу Повітряних Сил Збройних Сил України у м. Вінниці під  відкритим небом. Він нараховує більше півсотні одиниць техніки – повітряної та протиповітряної.  Є експонати із сучасної війни – із зони АТО.

     Учасники семінару також відвідали 45 експерементальний механічний завод, де побачили виробництво цистерн на бензовози та молоковози.

Під час підведення підсумків  семінару були вироблені методичні рекомендації щодо практичного застосуванння фізичних знань шляхом впровадження компетентнісного підходу.